Obsługa imprezy modowej FashionPhilosophy Fashion Week Poland
Firma Cardco stworzyła wcześniej na stronie internetowej Pre-Rejestrację uczestników imprezy modowej pragnących zarejestrować się wcześniej poprzez stronę internetową, aby przed pokazem odebrać jedynie swój badge w przypadku przyznania akredytacji przez organizatora. Gość zgłaszający się do Recepcji posiadający akredytacje – w ciągu kilkunastu sekund otrzymuje personalizowany imiennie identyfikator w standardzie karty kredytowej z wygenerowanym kodem kreskowym, co umożliwia dostęp do wcześniej przyznanych stref w tym przypadku poszczególnych pokazów.
Każdego dnia wydarzenie odwiedziło 3.000 gości, w tym 500 zarejestrowanych dziennikarzy, fotoreporterów i blogerów z Polski i zagranicy. Najwięcej gości przybyło na pokazy duetu Paprocki&Brzozowski, Agaty Wojtkiewicz, Michała Szulca, Nataszy Pavluchenko i Łukasza Jemioła. W Out Of Schedule największą popularnością zdobył pokaz Maldorora, Łukasza Stęnia i duetu Hector&Karger.
Więcej informacji na stronie: www.fashionweek.pl
NEWS
Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.
:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.
:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.
:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych SoundeditTo już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.
:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & WellnessWywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.